2017. december 24., vasárnap

Mani-acs - Mikulás(pótlás)+Ajándékok



Sziasztok!
Ma ismét mani-acs manit hoztam, sajnos a legutóbb betegség miatt nem tudtam hozni a témánkat, a mikulást, de most ezt is pótlom, emellett pedig a mostani témánkhoz  is itt a manim. :)


A mikus manihoz alapnak a Masura Cat's Eye lakkot használtam, majd Moyra fehér nyomdázólakkal felkerült rá a minta. Ehhez a MoYou Festive Collection 01 és 46 lemezeket használtam. Szerintem egyszerű, ugyanakkor mutatós mani lett belőle a Mikulással és a rénszarvasaival, az ajándékkal tömött zoknival és a cicamikuval. :)




A mostani témánkhoz, az ajándékokhoz szintén a fent említett lemezeket használtam, alapszínnek pedig a Masura Cat's Eye, AVON Red Red és Moyra fehér nyomdázólakkot kentem fel. A zöld alapon fehér, a fehér alapon pedig zöld lakkal nyomdáztam az ajándékokat, a pirosra pedig szintén a fehérrel nyalókák mentek, mert egyes helyeken nagyon össze vannak nőve a karácsonnyal. :)





Nekem tetszik, remélem, tetszenek a manik. Nézzétek meg a többiekét is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése