2017. augusztus 21., hétfő

Manikűrvadász - 34. forduló



Sziasztok ismét!
A mai napon a manikűrvadász éli meg éppen a 34. fordulóját. Bella, ennek az egésznek a szülőanyja most Mannát jelölte ki háziasszonyul. :) Úgy hozta a sors, hogy a múltkorihoz hasonlóan most is egy "ifi bloggerinát" kaptam, Akane blogján csemegézhettem. :)

Mivel a tegnapi kis polipkák annyira édire sikerültek, hogy sajnáltam őket lemosni, ezért most (is) sógornőm, Fatima körmeire alkottam. :)

Ő választott ismét, hogy mit szeretne a lementett képek közül a körmein látni. Szebbnél szebb manikat mutattam neki, amik közül határozottan egy tavaly áprilisi manira esett a választása, méghozzá az alábbira:



Nagyon szép, mégis egyszerű és visszafogott mani ez, sokat nem is kellett vele pepecselnem. ^_^
Én alapnak két lakkot is használtam, az egyik a franken Pink Panna, a másik egy Moyra lakk, a Yasmine. Ez utóbbi lakkot a neve miatt vettem meg(uncsitesóm középső lányát is így hívják) és igazából még azon kívül, hogy swatch-ra kentem belőle, nem használtam. Az eredetihez hasonlóan csak halvány rózsaszínes lakkokat vittem le(+az AVON Restoring Beige-t), azok közül mondta Fatima a fentebb említett kettőt.
A frankent csak felkentem két rétegben, a rétegekre Sally Hansen-es gyorsszárító fedőt használva. A Yasmine-ra pedig szintén két réteg lakk plusz 1-1 réteg fedő után felkerült a minta a Moyra mini 104 My little universe-ről. Ehhez Miss Sporty feketét használtam, ami így nem is egészen fekete, egy kicsit halványabb, szürkésebb...





Itt-ott kicsit elmosódott a minta, vagy nem sikerült tökéletesen felvenni, de szerintem így is egész jól néz ki. :)

Remélem, tetszik a manim, nézzétek meg, hogy a többiek mit vadásztak! :)


6 megjegyzés:

  1. Szép lett, szerintem jobb is, hogy nem fekete a minta! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, kicsit lágyabb, vagy hogyan is fejezzem ki magam...

      Törlés
  2. Jó lett, csinos kis manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most találtam rá a blogodra, egy kicsit elidőztem itt. Sok jót olvastam, nagyon szimpatikus vagy, be is követtelek.:) Ha gondolod less be hozzám.
    Nagyon jó lett ez a köröm, a virág minta nagyon tetszik.:)
    Várom a továbbiakat, puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik a blogom. :)
      Köszi, igen, egyszerű, de nagyszerű lett. :)
      Pont most van nyereményjáték a blogon, nem szeretnél becsatlakozni? ;)

      Törlés