2017. október 8., vasárnap

Mani-acs - Név inspirálta manikűr



Sziasztok!
Most egy mani-acs pótlással jöttem, mivel múlt héten nem tudtam posztolni, ugyanis nem voltam itthon... Ezúttal név inspirálta manikűrt kellett készíteni, ami igencsak különleges dolog és egyben nagy kihívás is. Elvégre nehéz ám kitalálni, milyen név legyen az inspirációnk és persze, hogy mit is alkossunk a név alapján.

Sokáig is törtem ám a fejem, hogy mivel rukkoljak elő. Gondoltam arra, hogy valami olyasmi név lesz az inspirálóm, amivel aztán tudok egy őszi manit csinálni, de végül teljesen máshogy alakult a dolog. Most hát egy kis nyár jön az őszben, hiszen a tengeri manik inkább nyáriasak...

De hogy mi inspirált most egy tengeri manira?

Kedvenc sellőfiúm volt az a Tündérkönyvből, akit úgy hívnak:

Sel

Maga a név is igazán sellős, nem csoda hát, hogy a srácnak ez lett a neve, engem pedig az alábbi manira ösztökélt.



Nem vettem túl bonyolultra a dolgot, alapnak egy mentás színt választottam, majd erre szivacsoztam egy sötétebb árnyalatú zöldet, s kentem rá egy réteg fedőlakkot.
Ezután kékkel és nude színnel, pontozó segítségével megkreáltam a sellőfiút.
Némi töprengés után kevertem egy világos korallos színt a koralloknak, melyeket szintén pontozóval készítettem el. Végül a sellőuszonyhoz használt kékkel a hüvelykujjamra bigyesztettem a nevet is, és az egészet lekentem még egyszer fedőlakkal.




Bocsi a képek minőségéért, lámpa alatt készültek(ami alatt lakkozni szoktam), és némelyik túl világos lett... :/

Maga a mani nem is lett rossz, lehet, hogy máskor is csinálok hasonló manit! :)

Felhasznált lakkok:
Essence Nail Growth Booster alaplakk
Essence The Gel 40 Play with my mint
Essence Girls on tour 04 Tickets, please!
AVON Gel Finish Nudeitude
Moyra Coral Collction 212 Hawaii
Nails Imperity 019 Blue Light Pearl
AVON Gél hatású fedőlakk

Egyéb név inspirálta mani:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése