2017. október 25., szerda

Mani-acs - Babák



Sziasztok!
Vasárnap újabb forduló következett a mani-acs csapatnak, ami a babák volt. Sajnos csak most jutottam oda, hogy én is posztoljak...

Bevallom őszintén, hogy én nem a játékbabákra gondoltam, mikor megláttam a mostani témát... Kisbabák jutottak eszembe... :D
Aztán megláttam a témához a képet és leesett a tantusz. De azt mondtam magamnak, hogy végül is ez is baba, meg az is baba. Végül a két kezemre két különböző minta került. ^^'

A jobb kezemre alapnak kipróbáltam az AVON Colortrend Grape Gelato lakkot, aminek nagyon szép színe van, viszont sajna kell neki a három de akár négy réteg is , hogy igazán jól fedjen.
Erre nyomdáztam a próbababát(még egy baba :D) Essence Play with my mint és AVON Colortrend Metal love lakkokkal. :) A minta a Moyra mini 106 Such a strange girl(Khm...Találó. :D) lemezről van.




A bal kezemen a gyűrűs és középső ujjamra szintén a Grape Gelato került, a többire a Mark Mini Nail Art Baby Blue került egyetlen rétegben. ^_^
A minta ugyanarról a lemezről van, mint a másik kezemen lévő, ám ide kisbaba és babacuccok, pl. cumisüveg került. :)
A nyomdázáshoz a lila körmömre AVON Colortrend Metal love lakkot, a kékre Nails Imperity 019 Blue Light Pearl lakkot használtam. Szerintem nagyon cuki lett. :)



Sajnos a képek nem lettek valami jók, nehezen lehet kivenni a mintát. :/

Nektek hogy tetszik? Más babás mani:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése