2017. július 30., vasárnap

Mani-acs - Tenger(part)...egy kicsit másképp



Sziasztok!
Már nagyon régen posztoltam ezen a blogomon, de most jelentkezem, méghozzá egy mani-acs bejegyzéssel. :) Bár egy kicsit különleges lett most ez a mani... ^_^

Nos, mivel az előző mani-acs témáról, a művészetről lemaradtam, így arra gondoltam, hogy pótlom a mai bejegyzésben azt is egy külön manival, ám úgy alakult, hogy egybe hoztam a kettőt... Vagyis a mai napra olyan mani jött létre, ami a művészet és a tengerpart témához is passzol. :D

Hogy ezt mégis hogyan? Hát úgy, hogy egészen érdekes színkompozícióval alkottam meg a tengerpartos manit. ^_^ Nálam az ég bronzos fényű, a part homokja piros(stílszerűen Lovely Baltic Sand lakkot használtam hozzá), a fák feketék, a madarak pedig sárgák. :D





Alapnak az AVON Nail Experts Prime-ot használtam, mint mostanában szinte mindig. Alapszínnek egy új lakkomat próbáltam ki, az AVON Colortrend Metal Love-ját, ami már egy rétegben egész szépen fed. :) A gyűrűs, a középső és a mutató ujjamon aztán erre került egy kicsi a Lovely Baltic Sand Nr. 5-ból. A pálmafákat és a madarakat pontozó segítségével "rajzoltam meg". A fák Moyra fekete nyomdázólakkal, a madarak pedig Essence Love is in the air lakkal készültek. :) A szokásos gél hatású fedőlakkal zártam a sort és voilá! Kész is a mani. :)

Nektek hogy tetszik? Nézzétek meg a többiekét is! :)


3 megjegyzés:

  1. Szuper lett és nagyon tetszik a színpárosítás is :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a sand lakkokat, még mindig, pedig már régen volt hogy "divatban" voltak. Ezeket a pálmafás manikat meg külön szeretem :) Jó ötlet volt összevonni a két fordulót!

    VálaszTörlés