2017. június 18., vasárnap

Mani-acs - Kedvenc állat



Sziasztok!
Úgy rohan az idő! Már megint eltelt három hét, így ismét mani-acs bejegyzéssel jöttünk. :) Mostani témánk megint állatos, de ez alkalommal színesebb, ugyanis a kedvenc állatainkat kellett a körmeinken megalkotni. ^_^

Hogy mi is az én kedvenc állatom? Ez egy nagyon jó kérdés. Nagy általánosságban szeretem az állatokat. De tényleg, kutyákat, macskákat, nyuszikat, süniket, mókusokat, delfineket, pingvineket, nagymacskákat, farkasokat, madarakat...stb.
De van egy állat, amihez furcsa módon mindig visszahúz a szívem, hiába vadállat...Ez pedig a róka. :) Ez a vörös bundájú négylábú rendesen a szívem csücske lett. ^_^ Ravasz, szemtelen, merész, és gyönnyörűű. :) Vicces módon Mesy pont rókás képet adott meg a témánknak, ami az én esetemben pont betalált. :D

Ehhez hasonló manit az egyik manikűrvadász alkalmával találtam Betti blogján(Örökké kék az ég blog). Annyira cuki volt, hogy úgy döntöttem, egyszer majd én is megcsinálom. :) Most a kedvenc állat témában elhoztam hát nektek a saját verziómat. :)





A róka alatt az AVON Nudeitude van alapszínnek, erre helyeztem rá a matricaként elkészített rókabuksit és a farkincát. :) A többi körmömön az AVON Mystic az alap, amire nagyobb pontozó segítségével pöttyöztem a Lovely Moulin Rouge lakkal.



A róka AVON Orange Crush, Miss Sporty fekete és AVON fehér díszítőlakk segítségével készült  el, és kisebb fejű pontozóval, valamint tűvel alkottam meg(a tű a farokhoz kellett).

Nektek mi a kedvenc állatotok? Nézzétek meg a többiek maniját is!



4 megjegyzés: