2017. május 10., szerda

Mani-acs - Kontraszt



Sziasztok!
Ismét kissé megkésve, de itt a legújabb mani-acs bejegyzés. A mostani alkalommal a témánk a kontraszt volt. Persze nem klasszikus fekete-fehér kontraszt manit hoztam, inkább más színekkel alkottam.


Ehhez a manihoz nem agyaltam túl sokat, nem is lett valami bonyolult, de nekem tetszett az eredmény. :)
Fogtam két China Glaze lakkomat és ezekkel készítettem el a manikűrt. Elég nagy a kontraszt a két lakk között ahhoz, hogy szépen látszódjon a sötéten a világos és a világoson a sötét nyomdázás. :)
Szóval alapszínnek is és a nyomdázáshoz is a China Glaze Keepin' it teal és Don't get elfed up lakkokat használtam. :) A mintát a MoYou Fashionista lemezről vettem.





Nézzétek meg a többiek maniját is!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Tetszenek ezek a színek együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Egyszer már kipróbáltam őket együtt, ezért is jutott eszembe, hogy most is lehetne. :)

      Törlés