2017. január 2., hétfő

Szólánc 6. forduló - Felhívás!



Sziasztok!
Nagy-nagy örömmel hirdetem meg a Helie barátnőm által létre hívott Szólánc kihívássorozat immáron hatodik fordulóját. ^_^ Nagyon izgatott lettem, mikor Andi írt nekem, hogy felkérne engem a következő forduló megszervezésére. Mintha csak megéreztem volna, már előtte fürdés közben töprengtem, milyen szót lehetne megadni?

Mint azt már tudhatjátok, minden forduló témájának az előző téma utolsó betűjével kell kezdődnie. (Ha ez a mondatom nem volt elég kifejező, akkor itt van Helie bejegyzése, melyben vezetve vannak az eddigi témák is.)
Szóval az előző téma a kreativitás volt, így most "s" betűvel kezdődő szót kellett találnom, ami azért szép kis fejtörést okozott. Szerencsére végül csak találtam olyan témát, amivel szép manikat lehet kreálni. :)
A sapka, sál, sas szavak, valamint a sötétség helyett úgy döntöttem, mostani témánk nem lehet más, mint(dobpergés):

Sütemény

Bizony, bizony, sütemény. Szerencsére most nem megenni kell a sütiket(gondolom, az ünnepek után telítve vagytok velük ^^), hanem a körmökre varázsolni. :)

Ha szeretnétek részt venni, írjatok kommentet a bejegyzés végén vagy e-mailt az alábbi címre:

tessalinyssim@gmail.com


Jelentkezési határidő: 2017. 01. 15.
Posztolás időpontja: 2017. 01. 27. (plusz pár nap)


A forduló hivatalos képe(nagyon béna a kivitelezés, nézzétek el nekem):



InLinkz kód:

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="https://www.inlinkz.com/cs.php?id=688110&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->


Remélem, nem egyedül kell majd alkotnom, hanem ti is velem fogtok tartani. Ha van rá lehetőségetek, rakjátok ki a blogotok oldalsávjába a felhívást, hogy minél több emberhez eljusson. :)

Puszi:

Tessa

12 megjegyzés:

  1. Én, én, én jelentkezem :D

    VálaszTörlés
  2. Én is veled tartok! :D Vicces lesz majd az is, hogy "Y" vagy "NY" betűvel téma :D

    VálaszTörlés
  3. Igazán "édes" témát választottál! :D Rám is számíthatsz! ;)

    VálaszTörlés
  4. én sose vagyok sütivel telítve :D itt a helyem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó :D Kicsit féltem, hogy nem lesz túl népszerű ez a téma, de úgy látom, nem lesz gond vele ^_^

      Törlés
  5. Csatlakozom! :)
    És már van is ötletem! :D

    VálaszTörlés