2016. november 20., vasárnap

Mani-acs - Könyv inspirálta mani



Sziasztok!
Ma egy számomra új fajta körmös bejegyzés jön, mert most először posztolok Mani-acs bejegyzést. :)  Ez a csopi régebben is megvolt, most újraalakult és nagyon örülök, hogy én is benne lehetek. ^_^ Most pedig már posztoljuk is első maninkat az új csapattal, aminek a témája a könyv inspirálta mani lett. :) Mivel nagyon szeretek olvasni és sok könyvet forgattam már a kezeimben, hirtelen nem is tudtam, melyiket vegyem elő a mani elkészítéséhez...
 Aztán benéztem a dátumot és valamiért úgy emlékeztem, hogy majd csak a jövő héten kell posztolni. XD Még szerencse, hogy tegnap eszembe jutott ránézni, hogy pontosan mikor is kell és jött a döbbenet, hogy bizony a mai napon kellene. Pár pillanatra kivert a víz, hogy hirtelen mit is alkossak, majd villámcsapásként jött is az ötlet(szeretem az ilyeneket :D).



Ha valaki nem ismerné fel, vagy esetleg még nem olvasta volna(Helytelen! Azonnal menj és olvasd el!), ez Antoine de Saint-Exupéry A kis herceg című művéből az a jelenet, amikor a kis herceg találkozik a rókával. :)
Szeretem ezt a könyvet, bár nem tudom mikor is olvastam utoljára. Azt hiszem, most, hogy úgyis elővettem a mani miatt, elolvasom újra. :D Ezt a jelenetet amúgy külön kedvelem. Egyrészt aranyos, másrészt...nem is tudom...elgondolkodtató? Valami ilyesmi. "Jól csak a szívével lát az ember..." "Felelős vagy azért, amit megszelídítettél..." Azt hiszem, nem is írok többet erről. :)
Alapnak fehérből és sárgából csináltam egy színátmenetet, majd egy réteg fedőlakk után pontozóval megalkottam a rókát, a kis herceget és néhány virágot, ahogyan az a könyvben is van. :)






Felhasznált lakkok:

AVON Nail Experts Prime alaplakk
Moyra SP 07
Moyra Bubble Gum 621 Mojito
Moyra 19
Essence The Gel 38 Love is in the air
AVON Gel Finish fedőlakk

Hogy tetszik nektek ez a mani? Nézzétek meg a többiekét is! :)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett :) Régen olvastam már, de tervezem újraolvasni valamikor :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de édes ez a manikűr! A rókáról azonnal felismertem, aztán persze a Kis Herceg is szemembe ötlött a sáljával.
    Nagyon szeretem ezt a könyvet, megunhatatlan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Valóban megunhatatlan és jó néha újra elővenni :)

      Törlés