2016. szeptember 10., szombat

NOTD: I love metal colors

Halihó!
Ma is hoztam egy manit, ami nekem nagyon-nagyon tetszik. Régebben már kipróbáltam az alábbi kék-ezüst színpárosítást, így tudtam, hogy jól fog kinézni együtt a kettő. :) Ezeket most kiegészítettem egy rózsaszínnel is, ami szintén szép így.


Alapnak a két darab OPI lakkom egyikét, a Push and Shove nevezetűt kentem fel. Nagyon büszke vagyok magamra, mert egyes körmeimen sikerült úgy felkenni, hogy egy réteg is szépen fedjen. ^^
Amúgy gyönyörű ez a lakk, csak híg. Viszont szép gyorsan megszárad. :)

A mintázáshoz Essence I <3 trends The Metals lakkokat használtam. A rózsaszín a 34 Turn up the volume, a kék pedig a 35 Rock my soul. Ez utóbbit naggyon szeretem és elég érdekes egy lakk, ugyanis hol kék, hol zöld árnyalatot ölt(ezt majd valamikor egy későbbi bejegyzésben megpróbálom bemutatni). :)


A minta most is a MoYou Bridal 07 lemezről került a körmeimre. Ez a lemez a gyönyörű mintáival teljesen elvarázsolt. :3 Álomszép mintái vannak, amiket könnyű felvenni a nyomdapárnával.


Halkan megjegyzem, ez a mani már túlélt egy éjszakás műszakot a fotózás előtt és még csak egy aprócska darabka se pattant le, pedig fél éjszaka lyukas kesztyűben mosogattam :D

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! A minta nagyon tetszik. A kék metál nekem is megvan ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Az a kék anno a Rossmannba egyszerűen könyörgött a polcon nekem, hogy vegyem meg. :D

      Törlés