2016. szeptember 3., szombat

Narancsos csillogás ^_^

Helló mindenki!

Újra itt vagyok, ezúttal csini, narancssárga, csillogós manival :) Most sem bonyolítottam túl a dolgokat, sőt, úgy voltam vele, hogy a kevesebb néha több. ;)




A használt lakkokat a múltkor szereztem be, viszont még eddig nem kerültek fel a körmömre. Tegnap viszont úgy döntöttem, hogy itt az ideje kipróbálni őket a körmeimen most már, hiszen olyan szééépeek. :) Így hát némi mérlegelés után elkészítettem ezt a manit.

A hüvelyk ujjamon a Helie-től kapott Lovely Moulin Rouge van, amiben aranyszín csillámok vannak. *.* Szépen fed, bár biztos, ami biztos két réteggel kentem belőle. Ami még érdekes ebben a lakkban(és amit én furcsamód csak reggel vettem észre), hogy enyhén "sand-es", azaz érdesebb a felülete. Szerencsére nem olyan feltűnő ez a tulajdonsága és tényleg nem olyan "atomul" homoklakk, mint a Lovely Baltic Sand vagy az AVON Mineral Crush, csak egy leheletnyit(Én ezt most "semlegesítettem" egy réteg AVON Gel Finish fedőlakkal). :)

A többi körmömre az AVON Neon kollekció Orange Blaze nevezetű lakkja került, ami nagyon passzol a másik lakkhoz. :) Igaz, ebből több réteggel kellett felkenni(akár 4 réteggel is), de a végeredmény kárpótolt a sok fáradozásért, Eszméletlen szép egy neon lakk. :)

A gyűrűs ujjamon egy kis virágos nyomdázás is van, csak hogy az összkép ne legyen túl snassz. ;) A hozzá használt lakk a Moyra 303, amit szintén Húgitól szereztem be(Köszi, puszi! :D). A cuki, virágminta a MoYou Suki 07 lemezen található, és egy átlátszó nyomdapárnát használtam arra, hogy a körmömre varázsoljam.
És íme, kész is lett a csillogó, narancs színű mani. ^_^

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése